call-whatsapp

לייעוץ עם צוות מומחי הביטוח שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    כך ניערך לקראת צלילה בטוחה

    ישנן סיבות רבות מדוע אנשים רבים כל כך חולמים להתנסות בצלילה. יש משהו מפתה במסתורין של מעמקי הים. היכולת לחקור אותם בעצמך או בליווי מדריך מקצועי ובתהליך בטוח הופך כיום את הצלילה לאחד מענפי הספורט האתגרי הפופולריים ביותר. אין ספק שכיום יותר מתמיד, היעד הזה נגיש לכולנו. על אף העובדה הזו, הפעילות הזו אינה חפה מסיכונים. כדי להבטיח שאכן תהיה לך חוויה נעימה ומרגשת וכדי לחזור הביתה בשלום עם המון סיפורים חדשים, חשוב להיערך היטב לקראת הפעילות. צוות המומחים של RDI ריכז עבורך כאן כמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון לקראת צלילה.

    לקחת את הדברים בקצב שלך

    רוב אירועי הפציעה החמורים ומקרי המוות המתרחשים כתוצאה מצלילה מתרחשים עקב חוסר ניסיון והכשרה לקויה של הצוללן. לכן, חשוב שתמיד נבחר בפעילויות הנמצאות בגבול הניסיון, ההכשרה ותחושת הביטחון שלך. אין שום סיבה להתנסות בצלילה שאנו לא חשים עמה בנוח ואיננו בטוחים שנוכל לעמוד בה. כך למשל, פעילויות כמו צלילת מערות או צלילה חופשית נועדו לאנשי מקצוע שעברו הכשרה  מתאימה וצברו  ניסיון מקדים טרם ביצוע הפעילות .

    לא צוללים לבד

    ישנם תרחישי סיכון רבים שאנו עשויים להיתקל בהם מתחת למים. משיכרון מעמקים ופציעות לחץ ועד היתקלות עם בעלי חיים ארסיים, חשוב שתמיד יהיה לצידנו אדם שאנו סומכים עליו שיוכל לשמור עלינו ולסייע לנו במידת הצורך. צלילות סולו נועדו לאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. אין שום סיבה שניקח את הסיכון הזה.

    מה המצב הבריאותי שלך?

    חשוב שנזכור, הגוף שלנו עומד להיות נתון ללחצים גבוהים ותנאים מורכבים ביותר. לכן, חשוב שנוודא שאנו מרגישים טוב ושגופנו יוכל לעמוד באתגר. לא מומלץ לצאת לצלילה כשאנו מצוננים, עם אף סתום או כאבים באוזניים או אם ישנם צפצופים באוזניים. אם ישנן תרופות קבועות שניטלות על ידך, מומלץ לשאול את הרופא שלך אילו תרופות בטוחות לשימוש בעת צלילה. אם ישנם מצבים כרוניים, כדאי לשאול את הרופא כיצד צלילה יכולה להשפיע עליהם. בנוסף, אסור בשום אופן לצרוך אלכוהול או סמים לפני הצלילה. אלו האירועים בחיים שבהם חשוב שנישאר מפוקסים וצלולים ככל הניתן.

    מה מצב הציוד שלך?

    לקראת כל צלילה, חשוב לבדוק היטב את ציוד הצלילה שלך ולוודא שהוא עובד כראוי. בנוסף, יש לוודא כי הציוד העומד לרשותך מתאים לתוכנית הצלילה הספציפית שלך.

    למידה מוקדמת  של מרחב הצלילה שלך

    חשוב שנעשה עבודת הכנה ונכיר היטב את הסביבה התת-ימית שאנו עומדים לצלול בה. ככל שנדע אילו דגים, אלמוגים ומפגעים אחרים עשויים לפגוש אותנו במהלך הצלילה, כך עולה הסבירות שנוכל להימנע מפגיעה. כמו כן, חשוב שנכיר היטב את הזרמיים המקומיים ואת דפוסי הגאות והשפל כדי שנוכל להיערך היטב לכל תרחיש.

    לשמור על קור רוח

    נתקפת בהלה עקב אירוע בלתי צפוי? איבדת את הדרך או אפף אותך בלבול? חשוב שנזכור – מאגרי החמצן שלנו מוגבלים. זה הזמן לעצור לרגע, לנשום עמוק ולבחון את המצב. יש להסתייע במדריך או בשותף שלנו לצלילה ולהשיב לעצמנו את שיקול הדעת לפני שנמשיך.

    לדאוג לכיסוי ביטוחי מתאים

    כדי להבטיח שנהיה מוכסים אל מול כל תרחיש סיכון מתחת למים, חשוב שיעמוד לרשותך איש המקצוע המתאים. אנו ב-RDI עוסקים בביטוחי צלילה מעל 25 שנה ומספקים לך כיסוי מקצועי ומקיף עבור פעילויות צלילה. כדי ללמוד עוד על מגוון השירותים שלנו, אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר עוד היום.

    לייעוץ עם צוות מומחי הביטוח שלנו
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      נושאים נוספים בתחום

      post-image
      ביטוח נסיעות לירדן

      ביטוח נסיעות לירדן - מטאביט סוכנות לביטוח ביטוח נסיעות לירדן מכסה...

      המשך קריאה>
      post-image
      ביטוח נסיעות לסיני

      ביטוח נסיעות בסיני - מטאביט סוכנות לביטוח ביטוח נסיעות לסיני נועד...

      המשך קריאה>
      post-image
      ביטוח צלילה בסיני

      ביטוח צלילה בסיני - מטאביט סוכנות לביטוח ביטוח צלילה בסיני נחשב...

      המשך קריאה>
      post-image
      צלילה באילת

      צלילה באילת מחיר צלילה באילת היא אחת הפעילויות המועדפות על צוללים...

      המשך קריאה>