call-whatsapp

לייעוץ עם צוות מומחי הביטוח שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    ביטוח נסיעות לירדן

    icon
    Passport
    • פספורטכארד – ביטוח נסיעות לחו״ל שמשלם במקום!
    • רוכשים ביטוח הנסיעות של פספורטכארד – חברת ביטוח הגדולה בישראל וטסים לטייל בראש שקט!
    לרכישת ביטוח עכשיו

    ביטוח נסיעות לירדן – מטאביט סוכנות לביטוח

    ביטוח נסיעות לירדן מכסה אירועים בריאותיים ואחרים כמו גם, תאונות אישיות במהלך השהייה במדינה זאת. הוא ניתן לפרטיים המטיילים או נופשים שם, לאנשי עסקים, לתרמילאים ועוד. ניתן למצוא מגוון פוליסות הכוללות מפרטים מגוונים. רכישת ביטוח נותנת פתרונות מהירים ויעילים ועשויה לחסוך כסף רב וטרדה רבה. סוכנות לביטוח "RDI" עוסקת בתחום זמן רב וניתן לקבל אצלה מידע רב בנושא ביטוח לחו״ל.

    ביטוח נסיעות לירדן – כולל הרחבות שונות

    ביטוח נסיעות לירדן מאפשר נסיעה לארץ זאת עם בטחון רב יותר. צריך לומר, כי חוק הביטוח הממלכתי של ישראל אינו תקף בירדן או בכל מקום אחר בעולם. אירועים בריאותיים ותאונות עלולים לקרות בהפתעה. גניבות או אובדן מטען עלול לשבש קשות את הטיול ועוד. הפתרונות המוצעים לפגיעות בריאותיות הם מגוונים והולכים מהקל אל הכבד. החל מאפשרות לבקר רופא, דרך אשפוז בבית חולים לתקופות שונות וכלה בהטסה לישראל. האופציה האחרונה ניתנת, לרוב, במקרים חמורים מאוד עד כדי סכנת חיים. אנשי עסקים יכולים לרכוש פוליסות שנתיות. תרמילאים ואנשים הרוצים לבצע פעילויות אקסטרים יכולים לקבל הרחבות לגבי חילוץ, אשפוז בירדן, הטסה לארץ ועוד. כיסוי אחר נועד לתת מענה ופיצוי על אובדן או גניבת מטען במהלך טיסה או לאחריה. כיסוי אחר הוא עבור ביטול נסיעה. במקרה של רכישת כרטיס טיסה אזי הכספים ששולמו לחברת התכופה יוחזרו ללקוח.

    הזמנת ביטוח

    הזמנת פוליסת ביטוח נעשית בקלות ובשיטות שונות. המבקש יתבקש לספק מידע על מצב רפואי כולל אשפוזים בתקופות שקדמו לנסיעה. בנוסף, רשימת תרופות קבועות הניתנות עבור מחלות כרוניות ואחרות. הפרמיה נקבעת על פי נתונים אלו, הרחבות בגין פעילויות אקסטרים, מטען יקר מיוחד, גיל המבקש ופרמטרים אחרים.

     סוכנות מעולה

    סוכנות לביטוח "RDI" עוסקת בתחום שנים רבות ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ, מחירים נוחים, טיפול ומענה מהירים בעת הצורך ועוד.  מנהליה והצוותים הפעילים בה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים, מהתמחות, התעדכנות בחידושים בנושא, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לטובת כל לקוח חדש.

    לייעוץ עם צוות מומחי הביטוח שלנו
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      נושאים נוספים בתחום

      post-image
      ביטוח נסיעות לסיני

      ביטוח נסיעות בסיני - מטאביט סוכנות לביטוח ביטוח נסיעות לסיני נועד...

      המשך קריאה>
      post-image
      ביטוח צלילה בסיני

      ביטוח צלילה בסיני - מטאביט סוכנות לביטוח ביטוח צלילה בסיני נחשב...

      המשך קריאה>
      post-image
      צלילה באילת

      צלילה באילת מחיר צלילה באילת היא אחת הפעילויות המועדפות על צוללים...

      המשך קריאה>
      post-image
      ספארי צלילות

      ספארי צלילות הינו פעילות מועדפת על ידי צוללים וותיקים ו/או...

      המשך קריאה>