call-whatsapp

לייעוץ עם צוות מומחי הביטוח שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    ביטוח צלילה בינלאומי

    icon

    14 ימים

    ביטוח ל14 ימים
    • ביטוח הצלילה לחופשה קצרה בארץ/מצרים/ירדן - המקיף, האמין והוותיק בישראל!
    • בכיסוי עד 340,000 ₪, כל התביעות משולמות ישירות למרכזי החירום/בתי חולים ע״י חברת ביטוח!
    • ניתן לרכוש ביטוח עכשיו ולקבל תעודה זמנית ואישור מידי למייל!
    • בשיתוף עם הראל חברת ביטוח בע״מ
    • לעיון בתנאי הפוליסה המלאים
    • סליקה מאובטחת ובטוחה בתקן PCI Level I
    136.00 
    לרכישת ביטוח עכשיו
    icon

    365 שנתי

    ביטוח צלילה שנתי
    • ביטוח הצלילה בינלאומי - המקיף, האמין והוותיק בישראל!
    • בכיסוי עד 600,000 ₪, תקף בכל העולם, כל התביעות משולמות ישירות למרכזי החירום/בתי חולים ע״י חברת ביטוח!
    • ניתן לרכוש ביטוח עכשיו ולקבל תעודה ביטוח זמנית ואישור מידי למייל!
    • בשיתוף עם הראל חברת ביטוח בע״מ
    • לעיון בתנאי הפוליסה המלאים
    • סליקה מאובטחת ובטוחה בתקן PCI Level I
    229.00 
    לרכישת ביטוח עכשיו

    ביטוח צלילה בינלאומי מספק כיסוי רפואי וכספי לישראליים הרוצים לנפוש ולצלול בחו"ל. הוא יכול להיות משולב יחד עם ביטוח נסיעות מתאים. הוא נועד לצוללים ומדריכי צלילה בעלי תעודת צולל מוסמך הנעזרים בציוד צלילה אישי. הפוליסה מכסה אך ורק פעילויות ספורטיביות ולא ביצוע עבודות ימיות שונות מתחת למים. סוכנות לביטוח "RDI" עוסקת בתחום זמן רב וניתן לקבל אצלה מידע עדכני.

    ביטוח צלילה בינלאומי – יתרונות רבים לו

    ביטוח צלילה בינלאומי מספק שקט נפשי ויתרונות רבים לרוכשים אותו. הפוליסה מספקת פיצוי כספי במקרה של מוות או נכות, אחריות כלפי צד שלישי, תשלום הוצאות עבור טיפולים רפואיים ועבור אשפוז בחו"ל, תשלום עבור הצלה, חילוץ ופינוי כולל הטסה לארץ, טיפול בתא לחץ ועוד. צלילה באתרים רבים בחו"ל נחשבת למורכבת אף יותר מאשר בישראל. תנאי צלילה ושטח מאתגרים. בנוסף, יש מקומות בהם הסיוע הראשוני כמו גם הטיפולים הרפואיים אינם ברמה טובה ומספיקה. יוצא איפה, שיש צורך בסיוע מסור מחברות ישראליות אשר מתמחות בנושא. צלילה עלולה להיות מסוכנת. הפגיעות בצולל קורות, לרוב, במים ואז החילוץ וההסעה למרכז רפואי מורכבים וארוכים מה שיחמיר מצבו. הפגיעות יכולות להגיע מכלי שייט, מבעלי חיים ימיים טורפים או ארסיים. מתקלות בציוד הצלילה מחוסר תשומת לב רגעי העלול לגרום לפגיעה במערכות הנשימה של הצולל מחלת הדקומפרסיה ועוד.

    התקשרות עם חברה מבטחת

    רכישת ביטוח נעשית בקלות. יש צורך במסירת פרטיים אישיים, פרטי מקום הצלילה והשהייה, בהצגת תעודת צולל מוסמך  ופרטים אחרים נדרשים. יש לוודא שהפוליסה הונפקה בהתאם לסיכום. ניתן לקבל ביטוחים נוספים משלימים. במקרה של מוות, חלילה, יקבלו בני המשפחה או היורשים פיצוי כספי חד פעמי על פי תנאי הפוליסה שנרכשה.

    שירות מסוכנות ביטוח בעלת תשתית מעולה

    סוכנות לביטוח "RDI" עוסקת בתחום  שנים רבות ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, קשרים בינלאומיים, ליווי, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, מהתמחות שיטתית,  ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת במשרדם לטובת כל לקוח חדש.

    ביטוח צלילה בחו"ל

    ביטוח צלילה בחו"ל נועד לאנשים המבקשים טיול ונופש המשלבים חוויות צלילה באתרים אקזוטיים. הוא חשוב בגלל הפעילות בחו"ל וכי הוא מספק שקט נפשי לרוכשים אותו. הכיסויים הרפואיים והכספיים הכלולים בו אכן, מספקים את הצרכים. הוא נועד לצוללים ומדריכי צלילה בעלי תעודת צולל מוסמך הנעזרים בציוד צלילה אישי. סוכנות לביטוח "RDI" עוסקת בתחום זמן רב וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    ביטוח צלילה בחו"ל – במחירים הוגנים

    ביטוח צלילה בחו"ל יכול להיות משולב עם ביטוח נסיעות המכסה נושאים שונים. שילוב יכול להוזיל רבות את כל החבילה המוצעת. הפוליסה עצמה מספקת פיצוי כספי במקרה של מוות או נכות, אחריות כלפי צד שלישי, תשלום הוצאות עבור טיפולים רפואיים ו/או אשפוז בחו"ל, תשלום עבור הצלה, חילוץ ופינוי כולל הטסה לארץ, טיפול בתא לחץ ועוד. החשיבות שלו היא בעצם קיומו בגלל שצלילה עלולה להסתבך ולגרום לפגיעות גוף מורכבות. עצם השהייה במים מקשה על חילוץ בעת תאונות וזמן הפינוי הארוך עלול להחמיר את מצב הנפגע. בארצות רבות בחו"ל אין תשתית טובה לטיפולים רפואיים וטוב שתהיה חברה ישראלית מנוסה למקרים אלו. בעת צלילה עלולים להיפגע מכלי שייט, מדגים ובעלי חיים ימיים טורפים וארסיים, מתקלות בציוד הצלילה מניהול לא נכון של הצלילה שעלול לגרום לאובדן התמצאות, לשיכרון מעמקים, להרעלת חמצן, מחלת הדקומפרסיה וכדומה.

    התקשרות מהירה

    רכישת ביטוח נעשית ללא קושי באמצעות הטלפון או האינטרנט. במהלכה מוסרים פרטיים אישיים, פרטי מקום הצלילה והשהייה וכדומה. בנוסף, מציגים תעודת צולל מוסמך  ופרטים אחרים נדרשים. יש לוודא שהפוליסה הונפקה היטב. במקרה של מוות, חלילה, יקבלו בני המשפחה או היורשים פיצוי כספי חד פעמי על פי תנאי הפוליסה שנרכשה.

    שירות מסוכנות ביטוח איכותית

    סוכנות לביטוח "RDI" עוסקת בתחום שנים רבות ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, קשרים בינלאומיים, ליווי במקרים של אירועים קשים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, מהתמחות. מקבלת עדכונים על חידושים,  ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית שברשותם לטובת כל לקוח חדש.

    לייעוץ עם צוות מומחי הביטוח שלנו
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      נושאים נוספים בתחום

      post-image
      ביטוח נסיעות לירדן

      ביטוח נסיעות לירדן - מטאביט סוכנות לביטוח ביטוח נסיעות לירדן מכסה...

      המשך קריאה>
      post-image
      ביטוח נסיעות לסיני

      ביטוח נסיעות בסיני - מטאביט סוכנות לביטוח ביטוח נסיעות לסיני נועד...

      המשך קריאה>
      post-image
      ביטוח צלילה בסיני

      ביטוח צלילה בסיני - מטאביט סוכנות לביטוח ביטוח צלילה בסיני נחשב...

      המשך קריאה>
      post-image
      צלילה באילת

      צלילה באילת מחיר צלילה באילת היא אחת הפעילויות המועדפות על צוללים...

      המשך קריאה>