call-whatsapp

לייעוץ עם צוות מומחי הביטוח שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    ביטוח צלילה לשבוע

    icon

    14 ימים

    ביטוח ל14 ימים
    • ביטוח הצלילה לחופשה קצרה בארץ/מצרים/ירדן - המקיף, האמין והוותיק בישראל!
    • בכיסוי עד 340,000 ₪, כל התביעות משולמות ישירות למרכזי החירום/בתי חולים ע״י חברת ביטוח!
    • ניתן לרכוש ביטוח עכשיו ולקבל תעודה זמנית ואישור מידי למייל!
    • בשיתוף עם הראל חברת ביטוח בע״מ
    • לעיון בתנאי הפוליסה המלאים
    • סליקה מאובטחת ובטוחה בתקן PCI Level I
    136.00 
    לרכישת ביטוח עכשיו
    icon

    365 שנתי

    ביטוח צלילה שנתי
    • ביטוח הצלילה בינלאומי - המקיף, האמין והוותיק בישראל!
    • בכיסוי עד 600,000 ₪, תקף בכל העולם, כל התביעות משולמות ישירות למרכזי החירום/בתי חולים ע״י חברת ביטוח!
    • ניתן לרכוש ביטוח עכשיו ולקבל תעודה ביטוח זמנית ואישור מידי למייל!
    • בשיתוף עם הראל חברת ביטוח בע״מ
    • לעיון בתנאי הפוליסה המלאים
    • סליקה מאובטחת ובטוחה בתקן PCI Level I
    229.00 
    לרכישת ביטוח עכשיו

    ביטוח צלילה לשבוע מתאים לכל צולל, המעוניין לצאת לחופשה בקרבה לאתר צלילה אקזוטי כמו אילת למשל. הפוליסה הניתנת מכסה תאונות צלילה ומספקת יתרונות נוספים. כך במחירים נוחים מאוד. הביטוח ניתן לצוללים ומדריכי צלילה בעלי תעודת צולל מוסמך הנעזרים בציוד צלילה אישי. סוכנות לביטוח "RDI" עוסקת בתחום זמן רב וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    ביטוח צלילה לשבוע – מספק שקט נפשי

    ביטוח צלילה לשבוע מספק שקט נפשי לצולל וגם למשפחתו. צריך להוסיף ולומר, כי לעיתים עדיף לבקש לרכוש ביטוח שנתי שעלותו מעט גבוהה יותר, אבל הכיסוי ניתן לזמן ארוך. הביטוח מעניק כיסויים למקרים מגוונים. בין היתר תשלום הוצאות בגין טיפולים רפואיים בחדר מיון ואשפוז, תשלום עבור הצלה, חילוץ ופינוי טיפול בתא לחץ ועוד. כך לאחר  תאונות אישיות או אירועים חמורים  העלולים לקרות במהלך צלילות לעומק. בנוסף, מתן פיצוי כספי למקרי נכות ומוות עקב אירועים אלו, בנוסף, אחריות צד שלישי לכל מי שמעורב במקרה ללא אשמתו. הביטוח כשלעצמו הינו בעל חשיבות רבה שכן, הצולל אינו נמצא בסביבתו הטבעית. טיפול בו ופינויו יכולים להיות מורכבים וארוכים – מה שעלול לדרדר את מצבו ולהחמיר את הבעיות שנוצרו. הסכנות הינן פגיעה מכלי שייט, מדגים טורפים או ארסיים, תאונות עקב ציוד צלילה לקוי או שהתקלקל לפתע, חוסר תשומת לב, פגיעות בריאות ומערכת הנשימה וכדומה. צריך לציין כי הפוליסה איננה תקפה לכל מי שרוצה לבצע עבודות תת ימיות.

    רכישה מהירה

    ניתן לרכוש את הפוליסה דרך הטלפון או באינטרנט. יהיה צורך למסור פרטים אישיים, להציג תעודת צולל, לציין את תאריכי הביטוח  וכדומה. בכל אירוע פתאומי יש לדווח לחברה  ואז  נציגיה ייכנסו לפעולה. במקרה של מוות, חלילה, יקבלו בני המשפחה או היורשים פיצוי כספי חד פעמי על פי תנאי הפוליסה.

    שירות ברמה גבוהה

    סוכנות לביטוח "RDI" עוסקת בתחום שנים רבות ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, טיפול מהיר, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש.

    ביטוח צלילה 5 ימים

    ביטוח צלילה 5 ימים מספק כיסוי טוב במחיר נוח, יחסית. הוא מתאים מאוד לכל הרוצה חופשה משולבת בצלילה באילת. הוא נועד לצוללים ומדריכי צלילה בעלי תעודת צולל מוסמך הנעזרים בציוד צלילה אישי. הפוליסה מכסה אך ורק פעילויות ספורטיביות ולא ביצוע עבודות ימיות מתחת למים. ניתן למצוא מגוון של פוליסות הנותנות מענה לסיטואציות שונות. סוכנות לביטוח "RDI" עוסקת בתחום זמן רב וניתן לקבל אצלה מידע חיוני.

    ביטוח צלילה 5 ימים – בהזמנה מסודרת

    ביטוח צלילה 5 ימים ניתן לעשות סמוך למועד החופשה. אלא שרצוי לסגור את הנושא די זמן מראש. הביטוח חשוב בגלל שעלולות להתרחש תאונות אישיות ואחרות וכן תקלות חמורות. הבעיה היא שהן קורות לרוב במים ואז יש קושי רב לחלץ את הנפגע. בנוסף לכך, זמן הפינוי עלול להתארך – מה שעלול להחמיר את מצב הנפגע. הפגיעות יכולות להגיע מכלי שייט, מדגים טורפים או בעלי חיים ימיים ארסיים אחרים. תקלות בציוד הצלילה הן בעייתיות ועלולות לייצור פגיעה במערכות הנשימה של הצולל ועוד. הפוליסה עצמה מספקת פיצוי כספי במקרה של מוות או נכות, אחריות כלפי צד שלישי, תשלום הוצאות עבור טיפולים רפואיים בחדר מיון ועבור אשפוז, תשלום עבור הצלה, חילוץ ופינוי, טיפול בתא לחץ ועוד. כל אלו הם כיסויים יסודיים ונחוצים.

    התקשרות עם חברה מבטחת

    הקמת הפוליסה מחייבת מסירת פרטיים אישיים, הצגת תעודת צולל מוסמך ופרטים אחרים נדרשים. יש לוודא לאחר התשלום כי הפוליסה הופקה וכי היא מתאימה לבקשה.  במידה ומתרחש אירוע חמור תגיב החברה במהירות ותפעל לתת מענה טוב לכל מצב. במקרה של מוות, חלילה, יקבלו בני המשפחה או היורשים פיצוי כספי חד פעמי על פי תנאי הפוליסה שנרכשה.

    שירות מסוכנות ביטוח בעלת מסורת

    סוכנות לביטוח "RDI" עוסקת בתחום הרבה שנים ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, תגובה מהירה, ליווי, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, מהתמחות שיטתית,  ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת במשרדם לטובת כל לקוח חדש.

    לייעוץ עם צוות מומחי הביטוח שלנו
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      נושאים נוספים בתחום

      post-image
      ביטוח נסיעות לירדן

      ביטוח נסיעות לירדן - מטאביט סוכנות לביטוח ביטוח נסיעות לירדן מכסה...

      המשך קריאה>
      post-image
      ביטוח נסיעות לסיני

      ביטוח נסיעות בסיני - מטאביט סוכנות לביטוח ביטוח נסיעות לסיני נועד...

      המשך קריאה>
      post-image
      ביטוח צלילה בסיני

      ביטוח צלילה בסיני - מטאביט סוכנות לביטוח ביטוח צלילה בסיני נחשב...

      המשך קריאה>
      post-image
      צלילה באילת

      צלילה באילת מחיר צלילה באילת היא אחת הפעילויות המועדפות על צוללים...

      המשך קריאה>