call-whatsapp

לייעוץ עם צוות מומחי הביטוח שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    מה מכסה ביטוח צלילה?

    מאז ומעולם, נמשכו בני אדם רבים אל הקסם הפראי שבמרחביו האינסופיים של הים. מתחת לפני השטח הנוצץ, חבוי עולם שלם שרק מחכה להתגלות. צורות החיים כולן התפתחו מן הים ולכן, אין כל פלא שהמגוון הביולוגי העשיר והיופי עוצר הנשימה שבו הצית את סקרנותם של הרפתקנים רבים. זוהי ככל הנראה גם הסיבה שצלילה הופכת לענף ספורט אתגרי פופולרי ביותר ככל שהשנים חולפות. בין אם הצלילה היא תחביב קבוע עבורך, או אם שקלת להתנסות בפעילות המרתקת לראשונה בחופשה הבאה שלך, חשוב שיעמוד לרשותך כיסוי ביטוחי מתאים שיאפשר לך להיכנס אל עולם המים בראש שקט. כאן, נבחן את גורמי הסיכון המרכזיים בפעילות הפופולרית ואת שלל הכיסויים שיציע לך ביטוח צלילה.

    מהו ביטוח צלילה?

    ביטוח צלילה נועד על מנת להעניק כיסוי מלא לכל הליך רפואי שעשוי להיגרר עקב תאונות צלילה שאינן מכוסות לרוב על ידי ביטוח בריאות סטנדרטי או תוכניות קופת החולים והביטוח המשלים. כדי להבטיח שיעמוד לרשותך ביטוח צלילה שיענה על כל הצרכים שלך, חשוב שיעמוד לרשותך גורם מקצועי ובעל ניסיון המתמחה בתחום ביטוחי הצלילה. עם הפוליסה הנכונה, יהיה באפשרותך להתחיל בפעילות החדשה בחייך בידיעה שאל מול כל תרחיש, יש לך מענה מלא וביטחון.

    אילו סיכונים ייחודיים טמונים עבור צוללנים?

    בעוד שצלילה נחשבת לספורט בטוח יחסית כאשר היא מתבצעת עם ציוד מתאים ובליווי איש מקצוע שעבר הכשרה ראויה, ישנם סיכונים ייחודיים המאפיינים את ענף הספורט הזה. לכן, גם כשזה מגיע לתחשיבי הסיכונים של חברות הביטוח, נדרשת פוליסה ייעודית שתעניק כיסוי. נכון להיום, על אף השיפור הניכר באמצעי הבטיחות בענף זה, צלילה עדיין נחשבת ספורט אתגרי. אלו כמה מהסיכונים המרכזיים מולם אנו ניצבים במהלך צלילה.

    דקומפרסיה

    ללא ספק, אחת הפגיעות החמורות ביותר עמן נוכל להתמודד במהלך צלילה היא דקומפרסיה. ככל שאנו צוללים לעומקים גדולים יותר, כך מצטבר חנקן ברקמות הגוף. ככל שהזמן חולף, החנקן יצטבר ויתרחב בגוף וכתוצאה מכך, יוסב נזק לרקמות הרוויות בחנקן. נזקים אלו עשויים לכלול חסימת כלי דם, שיתוק ופגיעות מוחיות. עם זאת, מדובר בתופעה נדירה יחסית ששכיחותה היא כ-3 מקרים לכל 10,000 צלילות.

    בארוטראומה – פגיעות לחץ

    ככל שאנו מעמיקים בצלילה והלחץ גובר, כך גם גוברת הסבירות לפגיעות פיזיות הנגרמות בלחץ. בארוטראומה עשויה לגרום לפציעות וקרעים בריריות ורקמות רכות נוספות בגוף. הפגיעות נפוצות במערות האף והאוזן (בארוטראומה של האוזן והסינוסים) ובריאות (ברוטראומה ריאתית).

    הרעלת חמצן וחנק

    פגיעות במערכת בלוני החמצן וציוד העזר עשויים לגרום לשיבושים באספקת החמצן ולגרום לצריכת יתר או להיפוקסיה (מחסור בחמצן) חמורה.

    חשיפה ליצורי ים ארסיים

    ישנן צורות חיים רבות במעמקי הים בעלות קוצים ארסיים או נשיכה העשויה להסב נזק חמור. חשיפה לבעלי חיים אלו עשויה לדרוש פינוי מהיר לבית החולים וטיפול ייעודי.

    מה מכסה ביטוח הצלילה?

    ביטוח נסיעות צלילה מכסה את ההוצאות הרפואיות הנובעות מתאונות צלילה. הסיכויים לתאונת צלילה קשה , נמוכים כאשר צוללים בגבולות שהוגדרו מראש. עם זאת, ככל שהאירוע יתרחש, מדובר בטיפולים בעלויות גבוהות ביותר. טיפול בתא לחץ עשוי להיות יקר מאוד, בעיקר במדינות זרות בהן אנו לא מכוסים על ידי שירותי הבריאות הציבוריים.

    בנוסף לכיסוי עלות ההוצאות הרפואיות, ביטוח צלילה עשוי לכסות גם את עלות ההסעה מאתר הצלילה לבית החולים, ציוד שאבד, נגנב או נפגם ותשלום פיצויים במקרי נכות.

    לייעוץ עם צוות מומחי הביטוח שלנו
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      נושאים נוספים בתחום

      post-image
      ביטוח נסיעות לירדן

      ביטוח נסיעות לירדן - מטאביט סוכנות לביטוח ביטוח נסיעות לירדן מכסה...

      המשך קריאה>
      post-image
      ביטוח נסיעות לסיני

      ביטוח נסיעות בסיני - מטאביט סוכנות לביטוח ביטוח נסיעות לסיני נועד...

      המשך קריאה>
      post-image
      ביטוח צלילה בסיני

      ביטוח צלילה בסיני - מטאביט סוכנות לביטוח ביטוח צלילה בסיני נחשב...

      המשך קריאה>
      post-image
      צלילה באילת

      צלילה באילת מחיר צלילה באילת היא אחת הפעילויות המועדפות על צוללים...

      המשך קריאה>