call-whatsapp

לייעוץ עם צוות מומחי הביטוח שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    ביטוח נסיעות לסיני

    icon
    Passport
    • פספורטכארד – ביטוח נסיעות לחו״ל שמשלם במקום!
    • רוכשים ביטוח הנסיעות של פספורטכארד – חברת ביטוח הגדולה בישראל וטסים לטייל בראש שקט!
    לרכישת ביטוח עכשיו

    ביטוח נסיעות בסיני – מטאביט סוכנות לביטוח

    ביטוח נסיעות לסיני נועד לכסות אירועים בריאותיים ואחרים שעלולים לקרות לנוסעים. חוק הבריאות הביטוח הממלכתי הישראלי אינו תקף שם או בכל מקום אחר בחו"ל. רכישת ביטוח מתאימה עשויה לסייע במתן פתרונות רפואיים ואף לחסוך כסף רב. הפוליסה מספקת הגנה גם מפני אירועים אחרים כמו גניבות, אובדן מטען וחפצים אישיים וכדומה. סוכנות לביטוח "RDI" עוסקת בתחום זמן רב וניתן לקבל אצלה מידע רב בנושא.

    ביטוח נסיעות לסיני – פוליסה חיונית מאוד

    ביטוח נסיעות לסיני הינו חיוני מאחר וקיימות שם סכנות מסוגים שונים. הפוליסה נועדה לאנשים פרטיים הנוסעים לטיולים ונופש, לאנשי עסקים, לרוצים לעשות פעילויות אקסטרים ועוד. ניתן למצוא פוליסות בסיסיות הנותנות כיסוי טוב לתאונות אישיות ולמקרים רפואיים אחרים ואף ניתן להרחיבם ולבטח פעילויות חריגות. הביטוח כולל מתן טיפולים רפואיים ברמות שונות. החל מביקור אצל רופא ועד לאשפוז בבית חולים בגין בעיה רפואית פתאומית הנוצרת ללקוח. פוליסות רבות כוללות גם הטסה לבית חולים בארץ עם ליווי רפואי ועוד. במקרים רבים מעדיפים הלקוחות להגיע לבתי חולים בישראל כדי לקבל טיפולים ברמה  גבוהה ולהיות קרובים למשפחתם. חבילת הביטוח כוללת גם ביטוח מטען עקב אובדן או גניבה. הפוליסה נותנת מענה מידי למקרים אלו כולל קבלת כספים ראשוניים לרכישת ציוד, ביגוד ופריטים הכרחיים אחרים. פוליסה זאת מאפשרת גם החזר כספים ששולמו עבור טיסה שבוטלה על ידי הלקוח.

    קבלת שירות

    רכישת הפוליסה נעשית לפני הנסיעה ומומלץ כבר לאחר תשלום עבור כרטיסי הטיסה. יש צורך במתן מידע לגבי מצבים רפואיים. בין היתר מידע על אשפוז שהתבצע לאחרונה, תרופות קבועות שנוטלים ועוד. הפרמיה נקבעת על פי מדדים שונים בניהם גיל הנוסע, מצב בריאותו, משך הנסיעה, ההרחבות שביקש ועוד.

    סוכנות בעלת מוניטין

    סוכנות לביטוח "RDI" עוסקת בתחום שנים רבות ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. השירותים כוללים ייעוץ, מחירים נוחים, טיפול מהיר ויעיל במקרי חירום ועוד.  מנהליה ועובדיה הבכירים הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחומי הביטוח השונים כולל לחו"ל המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש.

    ביטוח לסיני: החופשה החלומית מחכה מעבר לפינה

    אחרי שנים שחלמתם להגיע לסיני, בשעה טובה אתם נוסעים לשם. חופשה בסיני היא מעולה לאלו שרוצים ליהנות מהשקט, מהשלווה ומהנופים הקסומים. עם זאת, דבר אחד שחשוב לא פחות לדאוג לו על מנת שתוכלו ליהנות כראוי מהחוויה, הוא הבריאות שלכם. לא משנה לכמה זמן אתם נוסעים לשם או עם מי, אבל מה שכן בטוח, זה שלא כדאי לכם לצאת מהארץ בלי ביטוח נסיעות לסיני. סיני הוא מקום מקסים שהזמן בו כאילו עמד מלכת, החיים נראים אחרת וכך גם הים, הצלילות ועוד פעילויות אחרות שמחכות לכם שם. לכן, אם חשוב לכם לחזור הביתה בשלום ולדעת שגם אם יקרה משהו, תהיה חברת ביטוח שתוכלו לפנות אליה, למה אתם מחכים? פנו עוד היום אל חברת הביטוח הטובה ביותר בתחום – חברת RDI. כי מגיע לכם לקבל תמורה מלאה על המחיר שתשלמו.

    סוגי ביטוח שונים לסוגים שונים של טיולים

    חיפוש קצר בגוגל יחשוף בפניכם עולם שלם של ביטוחי נסיעות שונים. אם גם אתם מוטרדים משאלות כמו איזה ביטוח יתאים עבורכם, ומה משפיע ומשנה את מחיר הביטוח, יש פתרון קל ופשוט. כדי לדעת מהו סוג הביטוח אותו תרצו לרכוש, תצטרכו תחילה לחשוב מה סוג הטיול אליו אתם מעוניינים לצאת. במידה ואתם חובבי ספורט אקסטרים, והטיולים שלכם כוללים פעילויות ימיות כמו צלילות, כמובן שתצטרכו להתחשב בכך בעת רכישת הביטוח, מה שיתבטא גם במחיר. למרות זאת, אם אתם מתכננים טיול צלילה ארוך בחלקים שונים של העולם, ביטוח נסיעות לסיני רגיל לא יספיק על מנת לכסות את מטרות הטיול שלכם. כדאי לקחת בחשבון גורמים כמו משך הטיול, מספר המדינות אליהן אתם מתכוונים להגיע, והפעילויות בהן אתם מתכננים לקחת חלק במסגרת הטיול. בנוסף, צריך לקחת בחשבון גורמים נוספים כמו גיל ומצב רפואי – ביטוח עבור אדם בריא וצעיר ככל הנראה יעלה פחות מאשר ביטוח לאישה בהריון, או ביטוח לאדם מבוגר.

    חברת ביטוח שתיתן לכם מענה מקצועי ואדיב

    קשה לדבר על ביטוח נסיעות לסיני ולא להעלות את הדילמה של בחירת חברת הביטוח הנכונה. בוודאי שהמטרה כאשר יוצאים לטיול, היא לא להזדקק לביטוח, אך עם זאת, תמיד כדאי להיות מוכנים. לכן, בבואכם לרכוש ביטוח, כדאי יהיה לבדוק מראש שאתם פונים אל חברה מומלצת וכמה שיותר מנוסה. מעבר לכך, כמובן שחברת הביטוח שלכם צריכה לתת לכם מענה בכל עת. במקרה של חברת RDI, תראו מיד שאתם בידיים טובות ומקצועיות. חברת RDI מספקת ביטוח צלילה לשנה לכל העולם למקרה ותכננתם קפיצה לסיני במסגרת טיול צלילה, וגם ביטוח צלילה ל-14 יום המכסה בין היתר את מצרים וירדן, במקרה של טיול קצר יותר. כמו כן, החברה מספקת ביטוח נסיעות לחו"ל בשיתוף עם חברת PassportCard המובילה בתחום ביטוח הנסיעות. סוכנות הביטוח RDI היא ותיקה ומנוסה בתחומה, אז למה שתתפשרו על משהו אחר? היכנסו עוד היום לאתר ורכשו ביטוח נסיעות.

    לייעוץ עם צוות מומחי הביטוח שלנו
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      נושאים נוספים בתחום

      post-image
      ביטוח נסיעות לירדן

      ביטוח נסיעות לירדן - מטאביט סוכנות לביטוח ביטוח נסיעות לירדן מכסה...

      המשך קריאה>
      post-image
      ביטוח צלילה בסיני

      ביטוח צלילה בסיני - מטאביט סוכנות לביטוח ביטוח צלילה בסיני נחשב...

      המשך קריאה>
      post-image
      צלילה באילת

      צלילה באילת מחיר צלילה באילת היא אחת הפעילויות המועדפות על צוללים...

      המשך קריאה>
      post-image
      ספארי צלילות

      ספארי צלילות הינו פעילות מועדפת על ידי צוללים וותיקים ו/או...

      המשך קריאה>